søndag 18. mars 2012

China Glaze - pakke i posten.

Jeg fikk også en annen pakke i posten på lørdag, med diverse China Glaze lakker. To fra magnetix kolleksjonen, flere glitter lakker og noen rosa lakker. Alle ble bestilt fra http://8ty8beauty.com og kom fint innpakket i bokser. Det kan virke som det tar litt tid før pakken kommer, men de kommer!
Har du noen av lakkene nedenfor?
Oversikt over alle lakkene som kom i pakken.
China Glaze Magnetix - Cling on & Drawn to you.

China Glaze - Dorothy Who? & Skyscraper & Snow Globe.

China Glaze - Flip flop fantasy & Something sweet & Glam.


2 kommentarer:

  1. Hei! Vil bare si at du har vunnet en konkurranse på bloggen min, men du har ikke svart på e-posten jeg sendte til deg for ca en uke siden. :)

    Hilsen Maria - lovenail.blogg.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du sa ifra! Skrev nok inn den mailen jeg brukte før som jeg ikke sjekker så ofte, skal svare nå jeg :D

      Slett